Banners maken met leveranciersbeelden
Geen budget voor shoots, en je leverancier kan je slechts heel droge beelden bezorgen. En die passen niet in een heel uitgerokken bannerformaat. Geen probleem.
Geen budget voor shoots, en je leverancier kan je slechts heel droge beelden bezorgen. En die passen niet in een heel uitgerokken bannerformaat. Geen probleem.
Bij fashionfotografie wordt het uiterste gevraagd van fotograaf, stylist en model. En van de retoucheurs.
Soms moet je het echt zien, vooraleer je beslissingen kan nemen. En als opmeten of 3D geen optie is, dan is er gelukkig nog Photoshop…
Een beeld zegt meer dan duizend woorden. Of meer dan een logo. Een gestileerd 3D-beeld dat onderdeel werd van een merk.
Wil je mensen echt zin laten krijgen in een bijzet-tuintafel, dan is het idee om die tafel af te beelden op een soort tuinfeestje de meest voor de hand liggende strategie.
Al heb je een shoot nog zo zorgvuldig gepland, soms zit het licht én het weer echt niet mee. Maar ook dan hoef je niet metéén de shoot opnieuw te doen…
Als een modeontwerper je benadert voor strakke packshots voor exclusieve, lederen handtassen en metéén ook zorgt voor een supermodel, dan begint het al kietelen.
Je start met een business, maar alles zit nog in productie, waardoor je geen beeldmateriaal kan fotograferen voor point-of-sale communicatie. Bilderbilder lost het op.
Het verschil tussen sfeervolle interieurbeelden voor woonmagazines en -boeken, of woningfotografie voor verkoop of verhuur van immobilieën.
Geen briefing, geen art directors die een concreet eindbeeld vroegen. Voor één keer kozen we zelf een beeld en gingen we aan de slag.
Op basis van een schets het beeld maken dat de art director voor ogen had. Dat is virtual reality in hoge resolutie.